Våren är kommen men dansen sliter

När solen skiner ska man ta på sig vårjackan och sätta sig i en park.





Ta promenader med någon annans hund är också mysigt.




Man måste köpa de billigaste, finste tulpaner man kan hitta
(Lidl, 1.90 buketten)
och laga god mat till sig själv.
(grönsakssoppa med feta-kräm.)


Att dricka kaffe med Rosanna vid königsplatz tills solen går ned
är inte heller fy skam!





Somliga inviger våren med att åa häst och vagn i Englische Garten.





Annars då. Joråsatte. Idag har jag varit nästan utan smärta i kroppen men energin var
dock ute på tågluff någonstans. Vi har haft tvåornas balettlärare idag, och vi hade treornas
igår. Jag var rädd som en hare och det gick väl sådär under lektionen..
Men ingen är så hemsk som vår balettfröken. Ingen är så hemsk, skrikig, elak, och
FANTASTISK. Å, jag hoppas att hon kommer tillbaka i morgon. För om man ej har energi
så får man oftast det av henne. Jag vill aldrig ha någon annan i balett än hon.
Magdalena... Fantastisk kvinna. Helt galen är hon.
I morgon, systrar och bröder, ska jag ha självaste skolledaren i modernt.
Det är förstås roligt med omväxling i schemat... men... eheheh... döda mig.

Nu mina vänner ska jag ta en prommis till Ross och dricka te.
Aufwiederhören!


Kommentarer
Postat av: Clas

Våren är härlig! Njut av stunden. Du är Snart kanske Bunden. Men jag önskar dig fri

............lika fri som ett bi!

2011-03-16 @ 22:43:50
Postat av: Kristin

Köpte du jackan också??? Haha, nu kommer vi se likadana ut i vår.

2011-03-17 @ 17:36:31
Postat av: nelly

hahahahaha nej det är ju malin!!

2011-03-17 @ 19:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0